svvlgnrt Arkadaşlar 2.hamileligi olup bebeği kaçıncı haftada hissettiniz?ben 19+3 oldu hâlâ hissedemedim ya sorun mu var acaba😢cevredekiler soruyor ikinci daha erken hissedilir diye ama hissedemedim.