sehrikarabulut 12mers evet ben gidiyorum 5 sene öncede gitmiştim şimdi ikinci kızıma hamileyim yine aynı doktoruma gidiyorum memnunum
Hacer04 12mers evet çok iyi bir doktor ben ikinci gebeliğim gitmiştim çok memnundum şimdi başka yere taşındım orda olsaydım gene giderdim eltim orda doğum yaptı Tülay hanım çok iyi tavsiye ederim mutlaka