Nazan123 Slm arkadaslar adetime 2 3 gun var gebelik negatif sanirim silik de olsa cikardi dimi yada beklemelimiyim 2 ayri markanin ovulasyon testi de yapdim biri cift koyu cizgi biri silik anlamadim lutfennn yardimci olurmusunuzzzz
Gamze08 Nazan123 bence biraz bekle atma testleri hemen en az 2 saat dursun ,bir belirtin var mı canm ?
G_Gizos Nazan123 Ben reglime 1 gün kala öğrendim 3 gün önce yapmıştım çıkmadı sonra bekledim son 1 gün kalmıştı yaptım çıktı bekleyin isterseniz ☺️
gunesveguney Nazan123 dun reglime 2 gun vardi benimde sabah test yaptim cikmadi canim golge gibi bisey vardi ama yok gibiydi de daha cok dayanamadim aksam kan verdim 26 cikti bence reglini bekle anca idrara geciyo sanirim
Nazan123 Aykem ovulasyon testi koyu cikdi bugun yine de degerlendirsem mi faydasi olur mu adetim duzensiz cunku yada dedigim gibi erken test mi alsam canim
Nazan123 Gamze08 yok ne gogus agrisi adet olacakmisim gibi karnim belim agriyor cok sagol cnm erken gebelik testi yapsam cikar dimi en azindan hergun bu izdirabdan kurtulurum sence cnm
Nazan123 G_Gizos ay ne guzel 🙏peki erken gebelik testi yapim diyorum ne dersin sence o kadar karamsarim ki napcagimi bilmiyorum ovulasyon once kopkoyu cikior saatler sonra siliklesmeye basliyor
G_Gizos Nazan123 İnanır mısın o kadar inanmıştım ki Regl olacağıma belim ağrıyor sol kasığım çok ağrıyor derken aman dedim eczaneden 5 tl lik test aldım bir baktım çift çizgi inanmadım 2 tane daha aldım baktım yine aynı şok oldum 🙈 Erken gebelikte 6 gün öncesinde gösterenler varmış onu bi dene istersen inşAllaaaahhhhh vardır 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Nazan123 G_Gizos https://resimyukle.link/i/1kHVF Inanirmisin simdi yaziyordum testi yapali 5 dk oldu dayanamayip yaninda ovulasyon testi de yapdim ama erken test negatif canimm bu ay da olmadı bu ovulasyonlar niye yaniltiyor anlamadim laboquick markadan mi nedir sanki yumurtlamam olacakmis gibi gorunuyor dimi ?
G_Gizos Nazan123 Ben hiç ovulasyon testi kullanmadım 😓 Bilgim yok o açıdan ama hayırlısı olsunnnn belkide daha zamanı vardır bebişinin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
gunesveguney Nazan123 canim bak reglime 4 5 gun kala ovulasyon yapmaya basladim belirgin cikmaya basladi en son dun reglime 2 gun varken ovulasyon yaptim https://hizliresim.com/A42tcb boyle cikti ama gebelikte cikmamisti kan verdim hamileyim bence ya kan ver ya adetini bekle ovulasyona da devam et siliklesme olcak olursa da degerlendirirsin
Nazan123 gunesveguney canim ya çok sağol ama erken gebelik yapdim dün cikmadi adetime 2 gun var normalde 25 28 gun arası ama gecen ay 32. Günde geldi klomenden dolayı bu ay da klomen icdim yine gecikecek olursa haftasonuna doğru gelcek ay gelse de şu düşüncelerden kurtulsam canim ya herkez rahat ol dio ama olamıyorum nedense
gunesveguney Nazan123 kuzum klomen 2 kere kullandim ben kist yapti yaeger olmazsa femara mi denesen dpktora danisip
gunesveguney Nazan123 bugun yapmadim canim gebelik cikinca biraktim ama gebelik testinde cikmadsn ovulasyonum koyulasti benim.akintim vardi acaba yumuetlama olabilir mi bakiyim dedim once silikten birazcik koyu cikti 2 gun kala iki cizgi esitti nerdeyse