minik0507 Melek0109 ben gorevlinin tavsiyesiyle kolik bebekler icin olanini aldim yanlarindan hava almasini onluyomus cok fazla gaz sorunu olmuyormus. Ama daha kullanmadim kasimda dogumum insallah
Oykuaygun Bende yeniyim bu konularda çok araştırdım 🙈 kauçuk uçlu olanı öneriyorlar. Bende nuk marka almayı düşünüyorum 🥰