Oykuaygun 6 haftalık hamileyim bacağımda mor olarak çatlak oluşmaya başladı bu normal mi? Ne kullanmalıyım önerileriniz neler?
meliha_gizem Oykuaygun ben zeytin yağı sürüyorum. İnternetten araştırdığımda da zeytin yağı öneriyorlar.
minikcasper Oykuaygun çok erken başlamış canım hemen kullan bişeyler. Ben bio oil ve bebe yağı kullanıyorum arada bebebyağı yerine hindistan cevizi yağı dönüşümlü kullanıyorum
Birkucukkelebek Oykuaygun 6 haftada daha göbek bile çıkmıyor kilo mu aldınız çatladı. Bu kadar erken çatlaması çok ilginç
minikcasper Oykuaygun onlar geçmez canım anca lazer tedavisi var biz işte çatlakların çoğalmaması için uğraşıyoruz işte🤷🏻 bide bol su tüket dıştan olduğu kadar içtende nemlendirmek önemli.
Birkucukkelebek Oykuaygun çatlaklar kilo verirken de oluşuyor. Şimdiden önlem alın zeytinyağı içine e vitamini ve C vitamini ampul kırıp sürebilirsiniz bir de lieracla destekleyin bence