Tugcebyr ben 7. Ayıma kadar emzirdim. R sıkıntı yaşamadım. Şuan 35 haftalık hamileyim. Kızımda 19 aylık. 18 aylıkken kestim diğer bebek için de süt üretimi düzgün olsun diye. Ben mide ameliyatlı olduğum için kesmek zorunda kaldım çünkü doktorum 3 kişilik beslenmelisin beslenemiosan sana ve karnındaki bebeğe zarar verir dedi. O yüzden kestim. Yoksa doğana kadar hatta sonrasında ikisini bir emziren dünya kadar insan var.