Kızlar gece sabaha doğru bebeğim 4 yada 5 defa karnımda toplandı bunun normal olduğunu biliyorum ama çok özür dilerim özel bölgemde sancı oluştu . Sanki doğum için dakika da sancı gelir ya tarif ediyorsunuz aynı onun gibi bebek dakika da karnımda toplanıyor du 5 dk da bir gibi . Ve hareketlerinde yavaşlama var yani çok az hareket ediyor ve güçlü değil . Şuan sadece belim çok ağrıyor . Normal bişey mi bu ilk gebeliğim tereddütte kaldım hastaneye gitmelimiyim ? 30+5