Merhaba vebimle deneyimlerinizi paylaşın lütfen. İçeride kese etrafında kanama var tek yerdeydi şimdi iki yerde birde. Geçmiyor anam babam gecmiyor. Artık riskli gebelik grubundaymışım. Doktorda geçmesini bekliyordu ama yok. Geçmiyor. 12 haftalığım 16ya kadar vakit var dedi.. Geçmeyip sonuna kadar böyle götüren var mı? Ağır iş dinlenme dışında ne yediniz ne içtiniz. 2lide testte yapıldı.sonuç çıkmadı ama kanamadan Dolayı risk yüksek cıkabilir dedi doktor. Artık Amniyosentezde yokmuş. Kanla dna testi..başına gelen var mı.. Bundan dolayı riskli cıkan var mı