Hamdos Kizlar suan 32 haftaligim ve bebwgim fazla hareket etmiyor konusuyorum Dokumuyorum Tepki vwrmiyor dunden beri cok korkuyorum acaba yeri daraldigi ixinmi yoksa anormal bir durummu aranizda boyle yasayan varmi beim gibi lutfen yardimci olurmusunuz
EsinFatihDogan Hamdos Bu dönemlerde çok uyudukları söyleniyor, çikolata yemeyi deneyin 🙈 Ama tabi ki doktorunuza da danışın. Sevgiler 💐