Merhaba, 34+6 günlük hamileyim. 3 gündür şiddetli olarak kaşıntım var. Ama vücudumun her yeri kaşınıyor. Bir yer bitiyor diğeri kaşınıyor. 3 gündür de demir ilacını içmiyorum. Bundan ötürü bir durum olabilir mi. Vücut kaç aydır alışık olduğu için bırakınca böyle bir tepki oluşturmuş mudur? Ya da gebelik kolestazı mı var. Bugün dayanamayıp doktora gittim. Muayene normal dedi, nst de normal dedi. Kan testleri verdim, sonuçlarını bekliyorum.