40+3 üm. Sancılarım vardı fakat korkudan gitti. Şimdi de bebeğim 5 dakikada bir sürekli sertleşiyor sonra kendini bırakıyor sonra yine. Bu şekilde olduğunda nstde düzenli sancım çıkıyor ve doktor yatış veriyor ama bana çok sancı ağrı acı vermiyor. Sizce bebek sürekli toplanıp sertleşince açılma da oluyormudur?