Xxz Merhaba sevgili anneler. Doğuma adım adım yaklaştıkça merak ettiğim bir konu düştü aklıma. Ben acı biberli salça yaptım doğumdan sonra si için ama arkadaşlarım hamile acı yemez keşke yapmasaydin dediler. Nohut haslamistim fasulye doğum olduktan sonra kolay yemek yaparım diye. Emzirirken onları da yiyemezsin gaz yapar dediler. Ben şimdi o zaman şöyle sorayım. Evebana bakmaya gelen kişiye ne yemek yaptırayım?? Lohusa yemegi nasıl olmalı ? Menü varsa lohusaya özel paylaşır mısınız? Ve neleri yememek lazım.dogumdan sonra. ? Hangilerinin cevabını biliyorsanız lütfen yazın. Benim için altın değerinde yanlış beslenip bebeğe de kendime de zehir etmek istemiyorum. 🙈😀💓
Zeyzeyka Xxz doğru canım acı yememek gereki emzirdiğimiz için, ve bakliyat mercimek fasülye nohut bunlar gaz yaptığı için bebeğe geçebilir. Sanırım onun dışında her şey yenilir, sebze et vs.
Asenana Xxz arkadaşım yeni doğum yaptı ve bebeği çok gazli bi bebek malesef hergun yapacağı yemek için internetten açıp bakıyor şu gaz yapar mı şu yemek yenebilir mı diye 😄🤦♀️
Zilifmom Etli tavuklu balıklı yemekler olur , bulgur pilavı yada yogurtlu çorba, patates yemegı veee salata su