Hanımlar şimdi doktoruma geldim hiç acilmam yok ama rahim ağzım yumuşamış bebeğin kafası da yerleşmiş suni sancıyla doğum öneriyor yarına doğurursun diyor 1 hafta beklersem bebek 4 kilo üzeri olursa sezaryene alırım diyor sizce ne yapmalıyım çok kararsizim akıl verin acil !! ( bu arada gebelik şekerim olduğu için bebek önde ondan )