Aybala123 24+5 haftalık gebeyım vajinal yoldan progestron kullanıyorum 2 tane pes pese bu da beni mantar yapmış eve beni batıkonla vajinanın yıkadı evde sen de kullanabılirsin dedi aranızda batıkonu kullanan var mi? Anneler