Ozgeanne ben yeni doğum yaptım büyük boy depent kullandım 83 kilo ile doğuma girdim bir paketi bitirdim rahat oldu sezaryanda....sonra iç çamaşırı giydim o dikişlerimi rahatsız etti Allah'tan hamile kiloduda getirmiştim onunla da çok rahat ettim. Depent normal doğumda dikişleri havasız bıraktığı için önerilmiyor ama ben sezaryanda ilk gün yoğun kanama olduğu için memnun kaldım birde aklınızda olsun hamile kiloduda çantanızda olsun