Yasinkartalinannesi Merhaba kızlar adetim 27 sinde olacak bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı acaba hamile değil miyim yoksa daha erken mi nolur cevaplar mısınız
Zsnbr Yasinkartalinannesi neden bu kdar erken yapıyorsun ki testi bak yazık yani hayal kırıklığına uğruyorsun daha 6 gün var halbuki en az 3 gün geçtikten snra yapman lazım en azndn strese de daha erken girmemiş olursun. Bnce bekle yani 30nda yap tekrar
AABT Yasinkartalinannesi canım zor oluyor ınsan sabırsılanıyor ama 6 gun oncesı gercekten cok erken daha yerleşmemiş bile olabilir
Deletedmom54 Yasinkartalinannesi Benim erken gebelik testi adetten 3 gün önce negatif çıkmıştı 1 gün gecikmede normal testte silik çizgi çıktı 4.gün falan normal çift çizgi gördüm Bence adet gecikmesi olmadan aldanmayın o testlere
Zsnbr Yasinkartalinannesi haklısın ama İnan böylesi daha kötü oluyor olumsuz şeyleri görme yani sabırlı ol biraz