Kuzular merhaba bugün doktor kontrolüm vardı son adet tarihime göre 12+1’im ama ultrasonda 12+5 çıktı 4 gün önde gidiyor sorun değil dedi doktorumuz ilk hamileliğimde de kızım 1 hafta önden gidiyordu o zaman da bir problem olmamıştı 🤲🏻 Cinsiyet için %70 erkek dedi 💙 daha önceden ultrason resmî paylaşmıştım 8-9 kişi yorum yapmıştı ve sadece biri erkek diğerleri hep kız demişti ☺️ Artık diğer ay gittiğimizde kesin belli olur ama bacak arasında baya belliydi hatta ben direk dedim doktora erkek mi hocam diye 😂 şimdi bugünki ultrason görüntüsünü atim ablaları teyzeleri https://imgyukle.com/i/xAWv78