EfeZimo
canım bende 38+4 çatı muaynesi oldum geçen perşembe kanama geldi pembe renkte sonra cumartesi pazarda sıvımsı kahve rengi akıntı şeklinde geldi resmini çektim doktoruma attım hemen gel dedi gittim bugün ne suyum ne sancım var açılmamda 2 cnm felan beklıyoruz ama doktorunun haberi olsun