rahmeli20 Selam güzel anneler sizce park yatak mi yoksa anne yani beşiği mi daha kullanışlı? Park yatağı odadan odaya taşımak rahat oluyor mu sizce kullananlar var mı aranızda deneyimlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 😊
Elfynsmr rahmeli20 ben park beşiği tercih ettim odadan odaya da kolay taşınıyor hem de uzun süre kullanılabiliyor
Beneklikedi rahmeli20 bende burada meltemsmart tavsiye edildiğini gördüm. Mondo modeli mi yoksa, park yatak Kraft calipso 2 veya joie anne yanı mı alsam, bilemedim.. bakalım gelen tavsiyelere.. 3 modeli de gidip gördüm.. ama karar vermedim🙈
ecembugra53 rahmeli20 park beşik aldım bemde en güzeli park beşik canım Tabiki de 😊 4 yasına kadar yatabiliyor
Asenana rahmeli20 hem mobilya hem taşınabilir olsun ıstiyorsan anne yani beşiklerin tekerlekli olanları da var kuzum
rahmeli20 Elfynsmr bir videoda katlaması zor diye anlatıyorlardı park yatak için ama sonuçta kullanmışsınız rahatca taşınabilmesi biz anneler için büyük kolaylik
rahmeli20 ecembugra53 bende park beşik düşünüyorum aslında ama internette dolanırken değişik modeller gördükçe ahşap modellere de gözüm takılıyor 😄
Elfynsmr rahmeli20 çok kolay katlanması da kenar ortalarında klipsleri var oraya bastırınca kolay bi şekilde kapanıyor
ecembugra53 rahmeli20 ahşap şakın alma yaramıyor onda 1 yasına kadar bile duramıyor herkes etrafımda şikayetçi canım
ecembugra53 rahmeli20 Evt canım akrabam aldı keşke almadaydım dedi pişman. Oldu ben de park beşik aldım cok rahat
rahmeli20 Asenana hem taşınsın istiyorum hem uzun süreli kullanabileceğim birşey olsun istiyorum canim
Asenana rahmeli20 yani markasını bilmiyorum ama bi mağazada görmüştüm mobilya seçerken anne yani beşigi tekerlekleri var odadan odaya taşınabiliyordu internetten bi araştır istersen bulursun büyük ihtimalle