Deletedmom360 Bugün sağlık ocağına gidip kan verdim , doktor akciğer enzimleri yüksek çıkmış dedi yaşayanınız var mı ? Kötü bi durum mu ?
Zahideuras Deletedmom360 genellikle vitamin ılaclarından oluyo doktor 1 hafta falan ara verdırıyor bol su ıc ve yaglı yeme doktoruna bildir belki vitamin ılacları a ara verdırır sonra normale donuyor
Deletedmom360 Zahideuras canım vitamin ilacı kullandım ama taa 4 ay önce . Kötü bi durum değildir inşallah
Esracnrr27 Benim oldu ama çok yoğun kusmalardan dolayı olduğunu söyledi doktor serumlarla 2 gün kusmadığım olduğunda tekrar verdim biraz düzelmişti.