23+4 gebeyim ve kasıklarımda ağrı oluyor baskı gibi sanki yavas yavas tuvaletim geliyor gibi baski olusuyor asagiya doğru agriyor dun gece bebek biraz hareketsizdi bu haftalarda düzensiz olurmus zaten ama ben korkuyorum bisey olacak diye. Bu kasilmalar agrilar normal mi? Detayliya girdim gecen hafta bi problem cikmamisti sorun olsa ultrasonda görünürdü heralde demi? Basina boyle bisey gelen var mi bu haftalarda nasil oluyor?