Kızlar 1 ay önceki kontrolümde %80 erkek denmişti ama bu ay gittim kız dedi doktor ayrıca bugünde ayrıntılı ultrasonum vardı ama sırtı dönüktü bebeğimin baya uzun süre inceledi kız dedi oda çıkarken aklımda hep acaba var şuan ☹️ sizce kız mıdır erkek mi? Bir türlü kıyafet alamıyorum. 20+3 şuan