Ronyaseda Kızlar 37 ci haftadayım doktora geldim bugün nst ye bağladı doktorum bakti biraz yürüyüş yap birşeyler ye bebeğin hareketleri az dedi şuan tekrar nst ye girdim. Çok korkuyorum 🙁 Benim gibi bu durumu yasayan oldu mu sizce neden böyle olmuştur
Busraata33 Ronyaseda ben daha gecen hafta oldu sira beklemekten tansiyonum dusmus 1meyve suyu ictim su ictim kipir kipr oldu çikolata yrme dedi doktorum her geldiginde de meyve suyu al dedi
Ozgebyr Ronyaseda bende cumartesi girdim bebeğim normalde çok hareketli orda durdu hemşire çok uğraştı karnimla oynadı sürekli hareket etsin diye 45 dk nst de kaldık doktor da önce uyumuş ama sonra uyanmış dedi çok az hareket etti galiba bizim bebisler inatçı
turunculuanne Ronyaseda az önce aynı konuyu post açtım ben de :( senin yazını görmemiştim canım. Sabah aynısı bana da oldu. Benim de yarın 37 haftam bitiyor