Günaydın kızlar,daha önce bu soruyu sormustum tekrar sormak istiyorum,ben 18 hafta 6 günlük hamileyim 2 li test yaptırmıstım normal cıkmıstı sonra doktorumun 3lü testide yaptıralım dedi yaptırdım riskli cıktı malesef🙄 ama ulutrasonda hersey gayet iyi bebegim saglıklı maşallah . daha sonra doktorumda şasırdı bide hormonlardan dolayıda yüksek çıkabilir dedi bebegimiz iyi dedi neden testte böyle cıkmıstı dedi sonra tekrar yapalım testi ( bu arada ben testi devlette yaptırmıstım) şimdi tekrar özelde yaptırdım sonuçlarini bekliyoruz inşallah bise cıkmıcak😓 sizde ne diyorsunuz bu olanlar için ?