Kızlar kafam çok karışık ve içindeki sorulara cevab veremiyorum cuma günü doktora gittim şeker yüklemesi için yaptırdım tekiz çıktı ama ultrasonda bebegimjn ters olduğunu söyledi ve doğuma kadar düzelebilir yada düzelmez dedi bana panik yapma dedi ama hareketleri çok az ayakları aşağıda olduğu için sık sık idrara gidiyorum idrarimi tutamıyorum bazen sizce korkmakta haklimiyim