Funda007 Saglık ocagını sikayet etmek için nereye arıyoruz 184 harici iyice sinirim bozuldu daha önce yapmış olupta faydasını gören varmı
Elarabia Funda007 pandemi suresince kizimi saglik ocagina goturdum aile hekimine . Doktora istahi yok 3 gun yemedigi oluyor diyorum Acikinca yer diyor Bari bi kan bak . Ne zaman gotursem ben anlamam diyor Sikintili insanlar Beles para aliyor