Domatesimm Merhaba kızlar 36+3üz nstde düzensiz sancılarım çıktı sizde de oluyor mu? Olanlar ne zaman düzene giriyor ya da girdi😄😄
Merveozden Benim de çıkıyor 32 haftadan beri hep çıkıyor ☺️ Kasılmalarım da var ama umarım bi sorun olmaz şuan 36+3üm 🙏🏻 Magnezyum kullanmıyorum 😒
Domatesimm Merveozden aaa aynıymışız 🥰 magnezyum ben 24ten 32ye kadar kullandım. Doktor tekrar kullan dedi erken gelmesin bi hafta daha beklesin dedi.