Zeyha1 canım sen sadece giydirecekleri kıyafetleri bide battaniye ver bitane. Battaniyenin içine güzelce kıyafetleri ütüle sırasıyla koy içte iç zıbını çıtçıtlı zıbını üstğne Bi uzun kollu bide alt yada Bi tulum artık ne giydirilmesini istiyorsan bitane bez çorap eldiven ve şapkayı da unutma onları Bi battaniyeye sar öylece ver hemşirelere. Zaten hastanenin kıyafetini giydirirlerse senin verdiklerini doğum çıkışı geri verirler sana. Silmeleri için ekstra bişey vermene gerek yok onlar yeşil temiz örtülerle siliyorlar bebeği. Bazı hastanelerde yıkıyorlar ama ben yıksnmadını tavsiye etmiyorum.bence sende girerken söyle yıkamasınlar sadece kurulasınlar. Vücudunda kalan o beyaz tabaka bikaç saat içinde geçiyor zaten emiliyor