Dilanbingl Busbus54 39dayım gelen giden yoklayan yok 😂 su da nişan da ağrı da sancı da yok. Bir hafta daha bekler alırız dedi doktor 🤷🏻♀️
Ahsen-01 39+3 bekliyoruz dün doguracam diye çok ümitli idim ama yine gelmedi bugünde hareketlerinde azalma hissettim dün çok hareketli çok sert tekmeler atıyordu oysa
Ahsen-01 39+3 bekliyoruz dün doguracam diye çok ümitli idim ama yine gelmedi bugünde hareketlerinde azalma hissettim dün çok hareketli çok sert tekmeler atıyordu oysa
Fatmanurrr23 xoxoebruxoxo hiçbişey yok bişeyler olsun diye sürekli hareket ediyorum ama en ufak bişey yok