Bende başlık açaçaktım bunun için🙈10 gündür bendede var sinek ısırığı gibi oluyor başta kaşıntı sonrada şişme morarma oluyor, doktorum cildiyeye görünmemi soyledı ayrı iki doktora gorumdum tahlıller temız çıktı ilaç verdı güne geçmezse araştırmaya sevk etti ve gecmedi yarın inslalah gidecem tek istegım bebeklerımıze bi zarar gelmemesi bakalım araştırma ne söyleyecek hayırlısı ile🙏