23.haftamdayım daha önce kemal coşkuna gitmiştim cok iyi bi doktor fakat ücretler cok yüksek siz batmanda hngi doktora ne kadara gidiyorsunuz bir kan tahliline 220 giriş ücretine 130 tl verip cıkmak her seferinde olmuyor baska nereler var ve doktor önerisi??