Merhaba hanımlar, daha önce de gebe okulu başlıkları çok açılmış ama ben aradığım cevabı bulamadım o yüzden yeni bir başlık açmak istedim.
Zeynep Kamil Gebe Okulu’nu pandemiden dolayı online olarak gerçekleştiriyor ben de kayıt yaptırmak istedim fakat kaç haftadır iletişim için verilen numarayı arayıp duruyorum ve ASLA açmıyorlar 😤
Siz veya çevrenizde bu süreçte Zeynep Kamil Gebe Okulu’na kayıt yaptırmayı başaran birileri var mı acaba? Nasıl bir yöntem izlemeliyim :/ Hastaneye gitmek şu an benim için çok zor o son çare olacak ama orada da ilgililere nasıl ulaşırım bilmiyorum malum devlet hastanesi muhatap bulmak çok kolay olmuyor. Hastalık da olunca insan çekiniyor, hastanenin içinde oradan oraya dolaşmam gerekecek belki de :/