mombursamom düşen dolgu yeri zaten oyulmuş olduğu için yapıyorlar. Benim kanal tedavim yarım kalmıştı. Daha doğrusu kanal bitmişti ama geçici dolguyla duruyordum. Morfinsiz yenisini yaptı. Tabi sonra apse yaptı orası ama 🤷♀️ Yaptırdığımda tam hatırlamıyorum ama yedi sekiz haftalık falandı.