Minik95 Bulantilarim oluyor ve bugun adetimin gelmesi laizmdi gelmedi eczaneden digital test aldim hamile degilsin yaziyordu ( fransizca fransada yasiyorum ) ve testin icini söktum sonuc bu
Mom103 Minik95 dijital olmayan normal 1 test al. Kaset tipli. Ben 2 3 tane testin hepsindeçıkmazsa inanıp kan vermezdim sonra üzülüyo insan. Bence 1 2 tane kaset test al yap onlardada böyle çıkarsa . Bencede hamilesin
ilknur_ Çizgi çok belirgin bence de kan ver belki yeni gebelik olduğu içinde demiş olabilir inşallah vardır
Destina16 Minik95 bir iki gün bekle canım baktın gelen yok hemen git kan testi yaptır bence. Hayırlısı olur inşallah 🤲
ilknur_ Adeti bekleme al kaset olandan yap bakalım bi her zaman umut et bugün olmazsa 1 ay sonra o zaman olmazsa en hayırlı zamanda rabbim nasip eder inşallah aklında kalacağına yap test