Merhaba güzel annelerim , anne olmayı sonuna kadar hak eden bacılarım. Beni biliyor bir çoğunuz kızımı 5 Mayıs’ta kaybettim doğumdan 1 saat sonra kötü günler geçirdik. Her gün ağlıyorum onu çok özlüyorum. Benim ilk göz ağrım Eftelya’ma kardeş geliyor bacılarım. Bahsetmiştim ya hani belirtilerim var yumurtlama testim pozitif çıkıyordu hep bugün iki tane test yaptım biri dijital hafta belirten test 4-5 hafta arası gösterdi biri de normal test. Çok mutlu oldum ama ağlayamadım bile içim buruktu EfTeLyAmIn kardeşi geliyor kurban olurum ben ikisine kurban olurum Eftelyamın yattığı yere. O kadar şanslı bir bebek olacak ki hem kendisi için hemde ablası için çok seveceğiz, o kadar şanslı bir bebek olacak ki ablasının kıyafetleri ona nasip olacak. Rabbime şükürler olsun. Ol deyince olduran ❤️❤️ İnancımı hiç kaybetmedim hep sabırla bekledim. Kimileri erken sana zarar verir gebelik düşünme dedi ama yapamam benim acımı dindirecek tek tesellim olacak şey bir evlattı. Ben testi gördüğümde havalara uçacak dünyalar benim olacak zannetmiştim çok sevindim tabi o ayrı ama içimde hep bir eksiklik var hep bir burukluk var 😔😔 EFTELYAM annem beni duyuyorsun görüyorsun bak sana kardeş geliyor kurban olduğum nur yüzlü kızımmmm❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Dua eden yüreği güzel arkadaşlarım Allah sizlerden razı olsun. Hepiniz benim ailem gibi oldunuz kiminiz benimle ağladı, kiminiz bana yön gösterdi , kiminiz sabırla beni dinledi. Hepinizden Allah razı olsun. Happy Mom ailesi sizleri çok seviyorum ❤️❤️