Merhaba arkadaşlar, 10 gün önce sezeryan ile kavuştum yavruma çok şükür. Fakat 4.günün sonunda sütüm geldi ve doğduğu gün hastanede biberon ile mama vermeye başladık maalesef. Şükür sütüm yeterli miktarda gelmeye başladı ama biberonun kolaylığından sanırım memeyi kabul etmiyor. Acıktıkça deniyorum uykudan alıp deniyorum ama 10 gün içinde sadece 2 kere emzirebildim. Bu durumu yaşayan ve memeye dönüş yapabilen arkadaşlar varsa tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.. çok zor bi dönem, çok üzülüyorum bu duruma. benim gibi çabalayan herkesin Allah yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻