iyi gunler arkadaslar 3 gündür dogum yaptim kizimi kucagima aldim ilk iki gün az az emiyordu tam tutamiyodu gogus ucumu ve dunden beri tam olarak goguslerim şisti ve cok kötü rahatsiz ediyo dunden beri el pomposiyla sagmaya basladim ama banamisin degil hala ayni bu sürectede kızima sagdigim sutü kaşikla veriyorum gogüslerimi yumuşatmak icin ne yapmaliyim kizım gögsumu birakirmi cok korkuyorum 🙁