ayselaltaca Merhaba anne adayları, 31. Haftaya girdim ve yaklaşık 2 hafta önce göbeğimde büyük kızarıklıklar olduğunu farkettim. Takip edince yumurta yediğimde bu kızarıklığın arttığını gördüm benzer durum yaşayanınız var mı?