Zsahin Ben de dün kaynattım onları, emziğin ve pompanın içi su dolmuştu. Sadece dışından tutup salladım boşaldı. Philips Avent benimki de ama böyle kuruması çok uzun sürüyor benim de çok içime sinmedi. Üstünü temiz bir bezle örttüm bakalım öyle kurumuştur herhalde. Başka bir yol vardır herhalde ben de bekleyeyim tecrübeli anneleri ☺️