Kızlar merhaba 14+1 de doktorum cinsiyet için baya baktı renkli usg bile açtı erkek bu pipisi var dedi önce. 5 dk daha bakınca %90 erkek diyelim dedi.
ben de bunu net erkek olarak algıladım hatta dün cinsiyet partisi yaptık herkese ilan bile ettik😱
ama şimdi benim içimi bir korku sardı neden mi kime sorsam yüzde yüz dememiş ki yüzde doksan demiş kesin değil değişebilir falan diyorlar
ama pipisi var dedi diyorum bu ne demek yani kız değil demek ki. Bir de çok küçük değil ki 11-12 hafta olsa zaten itibar etmem 14. Hafta cinsiyet için iyi bir hafta değil mi
Şu an çok gerginim keşke bekleseydim diyorum sorun kız ya da erkek olması değil şimdi herkese ilan ettik değişirse kötü bir duruma düşücez.
fikriniz ne kızlar 14.haftada pipisi var diyip sonra yüzde doksan gibi büyük bir oran söyledikten sonra iki hafta sonra bir sürprizle karşılaşır mıyım ☹️