Merhaba arkadaşlar benim iki tane kaplama dişin altı çürümüş ve çekilmesi lazım dediler .Şu an lohusayım ama bitince gideceğim .Yerine sadece implant olur dediler ben korkuyorum acıtıyor mu nasıl olacak hiç bilmiyorum yaptıran yardımcı olabilir mi lütfen ? Şimdiden cevap verenlere çok teşekkür ederim