Arkadaslar dn başıma gelenı anlatıcam Dikkatli olun sizde gamileliğimin henuz 6 hafta 4. Günündeyim ilk olarak jimerde nuray sözeriye gittim çevremden söylenen bikaç olumsz şey yüzünden ikinci doktor olarak emel altundağ a gittim Cok övdüler maddi acıdanda iyi buldum rahat edicem zannettim ama dün resmen pskolojimi bozdu kadın bebeği göremiyorum büyümesi yavaş bi gerileme varsa gelişmez zaten başta böyle olması daha iyi üzülmeyin dedi bize resmen bütn düşüncelerimi altüst etti çıktık eve geldik Aşırı kötü olduk jimeri aradm nuray hanım ordamı dedm randevu aldm çıktık gittik kdın Ultrasona soktu bii idrara sıkışman gerek yoksa cocuk gmrnmez dedi neyse bekledik ve çocuğu gördü kalp atışını duymadk sadce çok hafif dedi belli olmuyo içimiz rahatladı bizimde tekrar bu doktora devam edicem sakın ınanmayın tek bi doktora yedı hafta olmadan genelde belli olmuyomş zaten sizde böyle bişey yaşarsanız araştırın önce aldırmak falan allah korusun doktor yüzünden yaşayan çocuğunuzun katili olmayın..