Prensannesi19 bende 2.bebeğime 32 haftalık hamileyim , ilkini normal doğumla dünyaya getirdim Kendi sancılarım ile dünyaya geldi bebeğim , bunu da normal istiyorum ama o ilkteki sancılar aklıma geldikçe korku sarıyor içimi , ama herşeye rağmen Allah nasip ederse normal doğumla dünyaya getirmek istiyorum bebeğimi elbette sezeryan Normal fark etmez ama normal doğum en sağlıklısı canım