zepbjk Deri bende 19+5 te falan hissettim ilk gebelikse öyle oluyo 22ye kadar galan normaldir sonra başlar 💃🏼 bide kilon varsa da geç hissedebilirsin zayıflar daha erken hissediyor ah o zayıflar 🙈
SeHer1909 İlk gebelikse olabiliyor öyle. Ben 21 haftanın sonlarına doğru hissetmiştim onda da emin olamadm bile gaz mı bebek mi diye 😂 22de tam hissettim artık
Deri SeHer1909 😂😂😂 zaten o gaz var ya ömrümü yedi benim bu 5 gündür alt karnim şiş ve sanki içi dolu gaz eyildiğimde içim düşcek gibi oluyor darısı bana inşaalöah bende bi his edeydim🙏🏻🙏🏻🙏🏻 3 kayıbım var ondan endişem hep
Eliffk Bende 19+3 henüz tam hissedemedim. Ara ara çok minik kıpırdılar hissediyorum ama onlardan da emin olamıyorum 😂
Deri Eliffk bende ara ara bundan 5-6 gün önce kramp gibi değişik birşeyler his ediyordum ama oda gitdi 😬
Deri zepbjk 😂😂ah o zayıflar 👍🏻 evet kilom var, 3. Gebelik ama üçüde kayıpla sonuçlandı ondan çok korku sarıyor bunda😬 inşaallah his ederim yakında bende😘🙏🏻☺️
SeHer1909 Deri yaaa rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏 güzel günleriniz olsun sağlıklaaa