ben araniza yeni katıldım 9 hafdalik hamileyim ikinci hamileliyim ilk hamileliyim 6 hafdalik düşük yapdim ben normal yolla hamile kalma şansım yok kaçırdığım fazla amaliyatlar sonunda laparoskopik oldum tüplerimin ikside alindi tup bebekle hamile kala bilirim ilk denemede hamile kaldim düşük yapdim ikinci olumsuz oldu simdi üçüncü denemeyle ikiz hamile kaldim bebeyimi biri düşdü biri duruyor çok şükür rabbime 9 hafdalik olduk rabbim kimsenin kucagini boş birakmasin rabbim inşallah benimde yüzümü güldürür yavruma kavuşurum allahım burda güzel paylasimlar yapmayi nasip etsin inşallah hepimize 💚