7676 esoeso karslı değilim ıgdırlıyım ama yurt dılında yaşıyorum evlenene kdar ığdırda yaşadım benim için dünyanın en güzel memleketı yeri diyebilirim😀
deletedmom351 Benim anne baba Kars ama İstanbul’da doğup büyüdüm. Şimdide eşimin görevi için Vandayız. 😂
deletedmom351 esoeso Eşim Uzman Çavuş annem babam arpaçaydan ama onlarda artık İstanbul’da oturuyorlar aslında şuan Kars ile bi bağlantımız kalmadı. ☺
esoeso deletedmom351 bnm esımde uzman Allah yardmcmz olsn 🤗🤗🤗 bn karslym bızde karstyz ama temmuz sonu gbi tayinciyz bakalm nere olck
Grknsna esoeso merhabalar doğum yaptınız mı bana Kars da doğum yapacağım güzel bir doktor tavsiyeniz var mı
Sekersizcilek Merhaba bende karsdayim eşimin tayini dolayısıyla burdayiz doğumu karsda yada çevre illerde yapıp memnun kalan var mı yardımcı olursanız çok sevinirimm🙏🙏 yeni hamileyim 6 haftalık bende doktor konusunda tecrübe edindikçe paylaşım yaparım kızlar
Sumeyyekaya Sekersizcilek ben doğumumu Kars’ta yapmıştım 3 yıl önce şuan hastaneleri doktorları aynimidir bilmiyorum ben Kafkas üniversitesinde sezeryan olmuştum benim zamanımda üniversite hastanesinin doğumhanesi yoktu normal doğum yapilmiyordu ama şuan nasıldır bilmiyorum
Sumeyyekaya Sekersizcilek araştır canım özel hastane yoktu benim zamanımda şuan açıldı mı bilmiyorum kadın doğum klinikleri vardı özel onlarda doğumu Erzurum’a gönderiyordu ama üniversite hastanesinin ozelide vardı mesela doktorlar saat 4 ten sonra orada devam ediyordu 3 yıl önce muayene 120 TL idi sezeryan içinde 550 TL ücret vermiştim şuan biraz artmış olabilir ama ilgi alaka çok güzeldi ben memnun olmuştum yenidoğan yoğun bakımda vardi kızım sariliktan dolayı kalmıştı bende sürekli yanındaydım hiç ayirmadilar bizi