Arkadaşlar merhaba üstüne görme olayı nasıl oluyor 5 haftalık gebeliğim var ve 2 gündür koyu kahve akıntı var daha önce doktora sordum açık kan olmadığı sürece korkma demişti ama 2 gündür yogın tabi bir ped doldurmuyor üstüne görme yada yerleşme olabilir mi çünkü geçen hafta gittiğimde kese daha çok küçük demişşerdi