Merhaba hanımlar merak ediyorum benim durumumu yaşayan varmı yardımcı olurmusunuz ?benim bebek 16 haftalık olana kadar doktorum cinsiyetini sölemedi tahmin bile yoktu bnde sormadm erkendir yanılma olur diye 16hftada sordum artık oda erken ben 18de sölüyorm dedi 18 oldu baktı benim bebek arkasını döndü göstermedi bi hfta sonra cagırdı 19 olunca gittim yine göstermedi böle böle 2 3 kez bakıldı ya arkası dönüktü yda bcagını açmadı bnde kemik yapısından anlaşılırmış dedim oda yok öle bişey iri kemikli kıZlarda var dedi yani organı görmem sart dedi ama yinede tahmin edeyim buzamna kdr hiç etmedm dedi kıza benziyor ama emin deglm dedi artık detaylı ultrason zmanı geldi orda ögrenirsn dedi kfama yattı cünki orda bildgm kdarıyla yanılma olmuyor bu arada bi oglum var kızım olmasını cok istiyorum tabi önce saglıklı hayırlısı ama oglum yokkende kız cocugu hayalimde hep vardı kız bir baska benim için cok hyalim var kız cocuguyla dha yakın buluyorm anneye nyse ilk cocuk dye erkek olunca pek üzlmedm ama hep içimdeydi doktrda tahminlede olsa kız demesi bile yetti organ sart bska yrden anlayamm deyip kıza benziyo demeside ayrı konu gelelim detaylıya 21 haftalıkken kendi hastanemde yaptırdım bya bi ümitle birazda degişik oldu benim 3 kere girdim detaylıya ilk girdim bi 10 dkka baktı tatlı yyip girmiştim bna sen kalk biraz dolan ekşi tuzlu şeyler ye bida alim tatlı sevmedi gliba bebek göstermiyo dedi halbuki bsey ymesemde hareketli hep tatlı yiyince bya kıpır kıpır bliyorm nyse cktm dedigni yaptm beni tekrar aldı sordum cinsiyeti kac kez anlattım buzmna kdr ögrenemedm göstermedi dedim doktorum burda kesin ögrenirsn dedi dedim ben her türlü sölerm merak etme dedi bide fzla ilgili degldi yani pek anlatmıyo hatta bsey sorunca cok sinirleniyo laf bile sokuyo htta cinsiyeti cok sordm dye sen kalk beni cok yordun bile dedi sok oldum sanki bedava bakıyor okdr pra saymışım özel bide ve en dogal hakkım deglmi sormak üstüne basa basa bcaklarını acmıyo skıca kapatıyo dedi iki girdigmdede aynı şeyi dedi ama büyük ihtimal kız dedi bnde doktorumda öle tahmin etti ama ben emin olmk istiyorm dedim kesin dye bsey yoktr burda bile vrdr yanılma dedi bna yemin edeym dedi sen git yine gel yarın öbür gün dedi yüzünede tam bkamadm göstrmedi hem ona bkarız tamamlrz resim cd veririm ozmn dedi hiç mennum klmadm kfam karıstı buna ragmen caresizce bida gttim yani bi kere girersin uzunca bakılır benimki 3 kere oldu çokta kısa kısaydı bide okdr yogunki çok bekliyosn cok var giricek kişi brazda acele gbiydi nyse üçüncü girdigmde şansa hep arkasını dönen bebegim önünü dönmüştü ilk defa yüzünü gördm bunca zman sırtını görüyodk asla dönmedi üçüncüsnde bkar bkmaz evet kız bebek dedi okdr sevindmki gerçektenmi bcak arasını gördünzmü dedim o heyecanla yine kızdı bak ilk basta ne dedim kız dedim dedi emin olmk istyrm oyuzden ddim hla ynılma vrdr diyo kfam cok karıstı büyük ihtimal derken eminde gbiydi illaki görüp anlamıştr ama acaba fZla ugrasıp ilgilenmeyip banamı öle dedi dye düşünüp druyorm doktorun tavırlarndan dolayı güven alamadım kızmıdr gercekten hem cok seviniyor hem ya öle çıkmazsa hyal kırıklgmı ysarım dye fzla sevinemiyorm sonra 2 hfta gecti üstünden suan 23 hftalık kendi doktoruma gttim sonuca baktı kontrolde etti cinsiyeti yne sordum kesin konusmadı detaylıdaki dedim baktı bebegm yine arkası dönük kız büyük ihtimal ama yüzde 80 diyor bna npcm nye inancm blmiyorm bazısı 9 ay göstermiyo diyo kesin gözüyle bkmayımmı dedim bkma ama sana verdgm yüzde rakamıda bya büyük bi rakam dedi 2 farklı doktorda kız dedi inanayım dyorm kendimce ama blmiyorm işte bidahaki kontrolüme çok var 1 ay oda gösterirse tabi kusura bkmayn çok uzun oldu ama karışık konuydu anlatmam grekti hrseyi yardm eden hrkesten allah razı olsun şimdiden..