esereaa Merhaba, 31.haftadayım karnım sanki büyümüyor bebeğimin hareketlerini çok şükür hissediyorum ama sanki karnım hep aynı hataa küçülüyormuş gibi hissediyorum. Sizce neden böyle olabilir?
Elayaz esereaa benim ilk gebeliğimde karnım kocamandı şimdi ise bazen kendimi hamile değilmişim gibi hissediyorum 29 haftalığım bende
esereaa nnt28 öyle mi bunu doktoruma bi sorayım kontrolde ya da çok fazla bakıyorum büyüyor mu diye ondan da bana küçük geliyor olabilit