Snglklc hahahah aynı aynı, bir hamile pantolonu bir de hamile t-shirt aldım koskoca hamilelikte. 33e gireceğim eşim sağolsun iyi ki o var 😄 tshirtleri kaprileri falan çok işime yaradı. Geçenlerde kendine tshirt falan alıyor, çok alayım bari sen dw giyiyorsun diyor. Adamı durduk yere eşya sahibi yaptık 😄😄